Betaalterminal korte termijn huren bij Optimal-Solutions
We kunnen met fierheid zeggen dat we marktleider zijn in het verhuren van betaalterminals in korte termijn formules.
Ideaal wanneer je een betaalterminal nodig hebt voor een evenement, pop-up of een extra toestel nodig hebt in je handelszaak.
Buiten dat we de scherpste prijs hebben op de markt hebben bieden we ook:
Support buiten de kantooruren en in het weekend
Terugbetaling optie op de betaalterminals
Kassa oplossing
Oplaadpunten
Hieronder kan u alle standaard formules terugvinden.
Voor meer specifieke zaken neem direct en vrijblijvend contact op met ons.
Ons aanbod
MET PRINTER
Loyaltek 9220
Robuuste betaalterminal met touchscreen en printer.
1 dag: €35
Weekend 2 dagen: €50
Weekend 3 dagen: €55
1 week: €65
1 maand: €90
Pax A920
Design toestel met extra helder scherm en printer.
1 dag: €35
Weekend 2 dagen: €50
Weekend 3 dagen: €55
1 week: €65
1 maand: €90
Ontdek meer
Wilt u liever voor een langere termijn huren of een toestel kopen, bekijk ons aanbod.
ZONDER PRINTER
Pax A77
Compact toestel met extra helder scherm.
1 dag: €30
Weekend 2 dagen: €45
Weekend 3 dagen: €50
1 week: €60
1 maand: €75
Wilt u liever voor een langere termijn huren of een toestel kopen, bekijk ons aanbod.
Voordelen bij Optimal-Solutions
7/7 Service
Altijd opzegbaar
Gratis installatie
Scherpste transactieprijzen
Maaltijdcheques
Realtime overzicht van alle transacties
Real-time inzicht in je transacties via een eenvoudig platform?
Wij bieden dit standaard aan, gratis voor alle klanten van Optimal-Solutions.
7/7 Premium support
Altijd 7/7 persoonlijke ondersteuning, voor alle betaalterminals, via telefoon, whatsapp, email... Geen wachtrijen, maar wel direct contact met je account.
Bij Optimal-Solutions stoppen we niet na het leveren van een betaalterminal. Bij ons ontvang je 7/7 technische ondersteuning en persoonlijk advies op maat voor jouw zaak.
Ontdek onze service en support zelf door contact op te nemen, wij verzekeren u van de beste service vanaf dag één.
Het bestelproces
Bestel
Neem contact met op ons om uw betaalterminal te huren, wij bekijken dan samen welke terminal en bieden u een oplossing op maat.
Administratie
Wij maken uw klantenID aan en uw handelsnummer.
Dit is iets dat éénmalig moet gebeuren.
Testen
Wij installeren en testen uw betaalterminal en testen alle gewenste kaarten zodat alles inorde is.
Levering
Wij sturen uw betaalterminal op (bpost) met retourticket. De andere mogelijkheid is dat u ze zelf komt ophalen.
Veelgestelde vragen
Uitbetalingen gebeuren dag +1. dit wil zeggen dat de betalingen die vandaag zijn gebeurt op het toestel, morgen op de rekening zullen staan.
Ja. Alle toestellen kunnen contactloze betalingen ontvangen.
Ja. Toestellen kunnen zowel Google als Apple pay aanvaarden.
Neen, onze toestellen zijn allemaal standaard voorzien van 4g simkaarten. Dus je toestel is ten aller tijde mobiel te gebruiken en zal dus altijd en overal werken.
Debet kaarten:
- Visa debet
- Visa elektron
- Bancontact
- Maestro
- Vpay
- Google Pay
- Apple Pay
Krediet kaarten:
- Visa
- Mastercard
- American expres
Ja dat kan zeker. We aanvaarden:
- Sodexo
- Monizze
- Edenred
We zijn 24/7 telefonisch bereikbaar. Dus je kan ons altijd bereiken 051 616 410 en op 0467 03 11 01. We proberen altijd eerst vanop afstand direct een oplossing te vinden. Indien dit niet lukt komen we ter plaatse.