OPTIMAL - SOLUTIONS

 OPTIMAL - SOLUTIONS

Optimal-solutions staat voor betaaloplossingen op maat.  

Om aan iedereen zijn noden te kunnen voldoen bieden wij verscheidene merken van betaalterminals aan in de perfecte combinatie van verscheidene transactie verwerkers.

Ja, we bieden dus eigenlijk dezelfde producten aan als de grote spelers op de markt maar we onderscheiden ons door te gaan werken op maat en de juiste betaalterminal met de juiste transactieverwerking aan te bieden, die het best bij u behoeftes past met daarboven ook een 7/7 persoonlijk aanspreekspunt.  

Ons team staat altijd klaar om u te helpen bij het zoeken van de juiste betaaloplossing tegen de juiste prijs met de garantie dat u een 5 sterren service en support krijgt.  

Onze visie

01

Support en service
02

Betaaloplossing op maat
03

Betaaloplossing aan de scherpste prijzen
04

Persoonlijk contact
05

Transparantie

01 Support, service en bereikbaarheid 24/7

Voor een ondernemer is de betaalterminal op vandaag de meest gebruikte manier om betalingen te ontvangen. Wanneer er toch eens een probleem mee is valt die vorm van betalingen ontvangen weg en valt er dus een inkomsten stroom weg.   

U wilt daarom natuurlijk dat er direct een oplossing komt.  

Bij ons kan u daar ECHT op rekenen.  

We willen de zorgen en frustraties hierover ontnemen en daarom kan u 7/7 rekenen dat we u binnen de kortst mogelijke tijd een oplossing kunnen bieden.  

Waar andere moeilijk te bereiken zijn en het soms dagen duurt voor een oplossing willen wij garanderen dat u

  • Direct gehoord wordt wanneer u belt, mailt of whatsappt. We antwoorden altijd en 7/7 
  • Het probleem opgelost is in enkele minuten of uren. En er nooit sprake is van dagen zonder betaalterminal te moeten werken.  


02 Betaaloplossing op maat

Bijna iedere onderneming of organisatie heeft op vandaag een betaaloplossing nodig. Maar niet iedere onderneming of organisatie heeft dezelfde oplossing nodig. 

We kijken altijd naar 3 punten: 

  1. Hoelang heeft u het toestel nodig? 
    Dit kan gaan van 1 dag per voor een 1 dags event tot een betaalterminal die u jaar in en jaar uit nodig heeft in u zaak.  

  2. Welk type toestel?
    Hier zijn vele combinaties mogelijk. We houden rekening met volgende zaken:  

    Heeft u een Vast of mobiel toestel nodig? 
  3. Wil u bonnen kunnen printen of niet? 
    Wil u een pocket toestel dat gemakkelijk in je zak past?  
    Heeft u een kassa applicatie nodig op het toestel of moet het gekoppeld worden aan een bestaande kassa applicatie?

  4. Gepaste transactiekosten 
    We kijken voor iedere klant dat hij altijd de scherpste transactiekost krijgt op zijn verkooptransacties. Om de juiste transactiekost te berekenen houden we rekening met zaken:  

    Welke kaarten wilt u allemaal aanvaarden? (Debit, krediet, consumer, business kaarten)
    Hoeveel transacties heeft u gemiddeld per maand? 
    Wat is de gemiddelde transactiekost? 

03 De scherpste prijzen

Om dit te kunnen garanderen passen we binnen ons bedrijf de volgende zaken toe:  

  1. Lage overheadkosten structuur
    Geen dure en grote bureaus op AAA locaties  
  2. Geen lonen uitkeren maar werken op dividenden basis op netto inkomsten.
    Marketing en branding kosten drukken door te werken met mensen die garant staan op hoge ROI.  

  3. De juiste investeringen doen om een korte ketenstructuur te kunnen houden

  4. Lage personeelskost door te werken met mensen op zelfstandige basis die werken op het no-cure no-pay principe  

04 Persoonlijk contact

De onpersoonlijke, meestal uren of zelfs dagen durende  opvolging door onbekende van vragen en problemen is een hekelpunt van iedere persoon en ook zeker van iedere ondernemen.  

Als bedrijf je leveranciers persoonlijk kennen, geeft vertrouwen en zorgt er ook voor dat je de juiste diensten en producten krijgt wanneer je ze nodig hebt. 

Of  

Wanneer er een probleem is , dat je weet dat het ook direct verholpen zal worden.  

Zeker als het gaat over je betaalterminal, is dit van uiterste belang. Want indien je betaalterminal niet werkt vallen je inkomsten ook weg voor 80%.  

Daarmee dat je accountmanager ook te bereiken valt 24/7 via telefoon, whatsapp en email.


05 Transparantie

We geloven dat transparantie in het ondernemen een uiterst belangrijk punt is.  

We werken daarom op basis van duidelijke afspraken.  

Of u nu een betaalterminal huurt of koopt. Alle kosten zullen op voorhand besproken zijn en ook op papier staan.  

Daarom zal u dus nooit, vooraf of achteraf,  geen extra opstart kosten, administratie kosten of opzegkosten moeten verwachten. 

U betaalt enkel wat er afgesproken is.  

Wij rekenen dus enkel  de huur of koop aan van de betaalterminal en de op voorhand afgesproken transactiekosten.   


 OPTIMAL -SOLUTIONS

24/7 technische
ondersteuning
Gratis installatie
Scherpste prijzen voor transactiekosten
Één maand gratis een betaalterminal proberen

Enkele referenties

Enkele referenties